• وبلاگ : ورود پسرا ممنوع
  • يادداشت : خاطراتي جالب از همسرداري سرداران شهيد
  • نظرات : 20 خصوصي ، 80 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + داود(آزاديخواه) 

    جالبه بدوني که اين "داود" يک وطن فروش و مزدور اجنبي هست که ماموريتش کامنت گذاشتن مخالف در وبلاگ هاي مذهبي و گرفتن دلارهاي جيرينگي ست!

    البته اين عنصر مزدور، با اسم هاي ديگري مثل "آزاديخواه" و "سايمون" هم پيام ميذاره. براي شناخت بيشتر، بدون که بسيار متکبر، دروغگو و بي منطق.

    زشته تو يعني آدم مذهبي هستي به قول خودت. تهمت زدن به ديگران کار خوبي نيستا. اگر اون دنيا يقت رو گرفتند به دليل تهمتها و فحشها و افتراهايي که به من دادي تقصير من نيست.

    بعد اينکه به اين سايمون بيچاره چيکار داري. قبلا هم بهت گفتم که من سايمون نيستم. تهمت و توهين به من کم بود، ميخواي پاي يکي ديگه رو هم وسط بکشي؟

    بعد اينکه من کي اسمم رو عوض کردم که اين بار دومم باشه.قبل از اينکه از نام آزاديخواه استفاده کنم اگر توي وبلاگم رو نگاه ميکردي متوجه ميشدي که پستهايي که ميگذاشتم با نام "آزاديخواه" بود. و اين نام رو بعد از اون در کامنتها استفاده ميکردم و خودت هم ميدونستي و اعلام هم کردم که آزاديخواه همون داود هست.

    خوب که خودتم معترفي که کارت سانسور کامنتهاي من بود.

    من افتراها و تهمتهايي که اين فرد به من زده رو انکار ميکنم. من يک ميهن دوست هستم و از کسي هم پول نميگيرم و مزدور کسي هم نيستم.

    اين کامنت رو در وبلاگ خودش هم گذاشتم

    پاسخ

    اولاً) مطمئن باش اگر يک در صد به صحت ادعاهام شک داشتم، هرگز اينجور نمي گفتم ................. ثانياً) خوبه، يک درجه پيشرفت کردي و بجاي کلمه کجتاب "ميهن پرست" از کلمه ميهن دوست استفاده کردي. با اين حال من به همين ميهن دوست بودن شما (ليبرال هاي عاشق امريکا) بسيار مشکوکم. علتش هم کاملا روشنه: مستندات تاريخي يک قرن اخير کشورمون. ..................... اينم نکته اي جالب که توي گوگل پلاس ديدم: اين جماعت ضد انقلاب هم خوب طنزند: رهبري اگر به سفر نرود و با مردم ديدار نکند: در برج عاج نشسته و از مردم دوري مي کند ....... اگر به سفر و بين مردم برود: بودجه ميلياردي، هزينه سفرش کرده و مال مردم را اسراف کرده ........ اگر در سفر مردم استقبال نکنند: نشانه عدم مقبوليت است ........ وقتي مردم فوج فوج به استقبال ماشين رهبري مي آيند: رهبري بايد مثل امير المومنين اجازه ندهد مردم به دنبال مرکبش بدوند ...... اگر هم بخواهد اجازه ندهد بدوند: با قوه قاهره برخورد کرده ......................... راستي اينم عکس هايي از برخورد پليس آمريكا با معترضان وال استريت (جلوه هايي از نهايت آزادي!): http://www.rajanews.com/detail.asp?id=103718