• وبلاگ : ورود پسرا ممنوع
  • يادداشت : لولو خور خوره!
  • نظرات : 2 خصوصي ، 61 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + جوون ايراني 
    يه مشکل اساسي وجود داره و اون اينه که ما مسلمون به دنيا اومديم و هيچ وقت اسلام رو انتخاب نکرديم به همين دليل چيز زيادي هم نمي دونيم . و درچنين حالتي دو آتيشه هم دفاع ميکنيم ! آخر عاقبتش معلومه.
    به نظر من اکثر بروبچه هاي ايراني دلسوزانه حرف ميزنن و به دنبال رشد و بالندگي اين مرزوبوم هستند ولي هنوز نمي دونن که چه کاري بايد انجام بشه .
    بريد به اين سوال جواب بديد که آيا شما به اندازه ي انتخاب يک موبايل براي انتخاب دين انرژي گذاشتين؟ اصلا آيا انسان نياز به دين داره؟
    اگر کسي تشنه نباشه و آب بخوره آخرش از آب بدش مياد . اگه تو نيازتو به دين احساس نکني و دينداري کني آخرش همين ميشه.
    متاسفانه حوزه هم در 200 سال قبل مانده و با ما جوونا غريبه هست اصلا حرف ما رو نميفهمند .براي زده شدن از دين مخصوصا اگه اهل تفکر باشي کافيه پاي منبر اين آقايون بشيني خودشون زيراب دينو خيلي تميز ميزنن با بيسواديشون . اين همه گرفتاري وجود داره از کجا بايد شروع کرد؟ جواب اين سوال به تعداد دانشمندان و علمائ کشور خواهد بود حالا کدام جواب را بايد انتخاب کرد؟
    پاسخ

    دوست عزيز، شما بهتره از جانب خودتون حرف بزنيد نه از طرف همه! اگر شما چيز زيادي از دين نمي دونيد نمي تونيد به بقيه هم چنين نسبتي بديد. ............ اگر چه به قول شما متاسفانه بعضي از ايراني ها حتي به اندازه انتخاب موبايل براي يادگيري معارف ديني شون وقت نذاشتن، اما بچه مذهبي ها، به خصوص اونايي که توي فضاي مجازي از اسلام و انقلاب دفاع مي کنند اکثريت مطلقشون اينگونه نيستند و با آگاهي و بصيرت و کاملاً عالمانه راه خودشون رو انتخاب کرده اند. .......................... در مورد حوزه و عملکرد مبلغان ديني هم بايد بگم اگر چه اونا هم مثل هر قشر ديگه عاري از خطا نيستند، اما اصلا با شما درباره غريبگي اونا و جوونا موافق نيستم. بخصوص در سالهاي اخير که واقعا تلاش هاي خوبي در جوابگويي به نيازهاي روز جوونا و پاسخگويي به شبهات ديني داشته اند. ................ مطمئن باش همين روحانيوني که اينطوري در موردشون حرف ميزني، اگر نبودند و تلاش ها و ايثارهاشون نبود، سالهاست که بايد حتي نامي از اسلام در اين مملکت نمي بود. .................. راستي، حالا که شما اين همه سوال مي پرسي، بذار ما هم چند سؤال از شما بپرسيم: شما خودت، اطلاعاتت از اسلام چقدره؟ براي يادگيري آموزه هاي دينت به اندازه انتخاب چند موبايل وقت گذاشتي؟ آيا معتقد به جامعيت احکام اسلامي براي پاسخگويي به نيازهاي امروزي مردم دنيا هستي؟