• وبلاگ : ورود پسرا ممنوع
  • يادداشت : اندکي صبر، سحر نزديک است
  • نظرات : 6 خصوصي ، 79 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + داود 

    و اما اين پستت.

    خب هر گونه سرکوبي از نظر من مردود هست و اگر فرد مورد سرکوب واقع شده زن باشه و اينجوري هم وحشيانه باهاش برخورد کنند که بدتر و مردودتر.

    ولي غير از اين مورد بيشتر پستت متاسفانه مملو از شعار بود.

    فقط يه چيز خيلي در اين پستت محسوس هست که يک مورد بسيار منفي در افرادي شبيه به تو هست و اونهم "دوگانه رفتاري" و فدا کردن اخلاق در راه سياست و حکومت هست.

    همون مصداق شعرم که ميگه " هر آنچه دم از آن زني حکومت*نقل و نبات محفلم حکومت---هر آنچه لب بر آن گزي حکومت*حرام جسم و جان ماست حکومت)

    اينکه تو و امثال تو ملت خودشون که بيخ گوششون هست رو حتي نبينند و ملتي مثل سوريه رو هم نميبينند و ندا آقا سلطان و کرور کرور افرادي که مورد سرکوب و شکنجه و کشتار چه در خيابان و چه در دخمه ها، واقع شدند رو هم نميبينند . حتي يه بار هم ندا آقا سلطان رو در يکي از جوابهات به کامنت من "نفله" خطاب کردي که بعد در نوشتن اون کامنته که "نوچه" اسمش رو گذاشته بودم و خصوصياتت رو در اون بر شمرده بودم ، رفتم به کامنتدوني اون پست و متوجه شدم گويا اون جوابت رو کلا حذف کردي. و اينکه شماها مهدي خزعلي ها رو که به دليل بيان نظراتش به 14 سال زندان و 10 سال تبعيد محکوم شده و شده اند رو نميبينند و ميرند سراغ بحرين خب اين به نظر خودت اسمش رو چي ميشه گذاشت؟ خب فوران انسانيت به اين شکل و فرم گزينشي، از نظر همه يه کم مسخره هست(شکل و فرمش مسخره هست). اينکه براي مردم بحرين يا هر کشور ديگه اي که سرکوب ميشند آدم دل بسوزنه صد در صد قابل تاييده ولي اونچه که اينجا اين کار دلسوزي شما رو جلوه نميده و بي روح ميکنه، همون انسانيت به خرج دادن گزينشي شما هست.

    خب اينها نشون دهنده اين هست که شما انسانيت و اخلاقتون نسبي و موردي و سياست زده هست و دلتون براي کسي نميسوزه مگر اينکه اون دلسوزي توسط جمهوري اسلامي تاييد شده باشه .حتي اگر اون فرد هم ميهنتان باشد.

    پاسخ

    اولاً) مذموم بودن شعار، يک "معروف غلط" هست. وگرنه شعاري که همراه با شعور باشه چند ويژگي خوب داره: يکي اينکه "شور آفرين" هست و باعث ايجاد انگيزه و اميد در انسان ميشه. دوم اينکه راه پيش رو، را به ما نشون ميده، به عبارتي ديگه، شعار چکيده اي زيبا از اصول و آرمانها و اهداف ماست. .......... يادت باشه قدرت شعار رو هيچوقت دست کم نگيري! همين شعارها بودند که رژيم ديکتاتور و تا بن دندان مسلح پهلوي رو سرنگون کرد. و همين شعارها بودند که بن علي و مبارک و بقيه ظالمان گردن کلفت منطقه رو از صدر به ذيل کشيدند. .......... به قول مولوي: بجوشيد، بجوشيد، که "ما اهل شعاريم" // بجز عشق، به جز عشق، دگر کار نداريم // درين خاک، درين خاک، درين مزرعه پاک // بجز مهر، بجز عشق، دگر تخم نکاريم ..................... ثانياً) ما ظلم رو در هرکجا و توسط هرکس که باشه تقبيح مي کنيم. اما حواسمون هم هست که گول "ظلم نمايي" و "مظلوم نمايي" هايي رو که توسط رسانه هاي دروغگوي جهاني ساخته پرداخته ميشن رو نخوريم. يکي از نمونه هاي بارز مظلوم نمايي، همين بمب هايي هست که اسرائيل سر راه سفراي خودش در کشورهاي مختلف منفجر ميکنه تا بگه من قرباني تروريسم هستم! يا همون قضيه مضحک هولوکاست که همه ازش باخبرند. از جمله موارد ظلم نمايي هم، کشتن امثال "ندا آقاسلطان" توسط خودشون و متهم کردن ما به قتل معترضان هست! درست مثل همون کاري که معاويه کرد، عثمان رو کشت و بعد با بلند کردن عَلَم خونخواهيش، قتلو انداخت گردن حضرت علي!! ............. در ضمن، من کامنتي رو که تاييد کنم و جواب بدهم هرگز حذف نمي کنم، شايد اشتباهي جايي ديگه رو گشتي. .......... بازم ميگم و به حرفم معتقدم، کساني که گول دروغ هاي بي.بي.سي بهايي رو خوردند و به خيابونا اومدند و توسط خودشون هم کشته شدند، در حقيقت "نفله" شدند. يعني تلف شدند. يعني اصلي ترين سرمايه زندگيشون خرج کج راهه ي شيطان بزرگ شد. يعني خسر الدنيا و الآخره. ................... حالا ديگه بسيار بيشتر از قبل روشن شده که قتل "ندا آقاسلطان" فقط يک طعمه بود براي قلابهاي خبرگيري بوق هاي دروغ پرداز خارجي. وگرنه چرا براي هيچ کدام از 67 شهيد بحريني که در مظلوميت محض و با صحنه هايي به مراتب خشن تر به شهادت رسيده اند، حتي يک دهم ندا، برنامه و مستند و گزارش و بنر و تي شرت نساخته اند؟!!! ........... آره کامنتر بزرگ! به اين ميگن "دوگانگي"، نه به فريب ظلم نمايي ها رو نخوردن! ..................... در ضمن، در مورد قضيه "سوريه" هم به توصيه تون عمل کردم و در مطلبم از اونا هم ياد کردم!