• وبلاگ : ورود پسرا ممنوع
  • يادداشت : اندکي صبر، سحر نزديک است
  • نظرات : 6 خصوصي ، 79 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + بسيجي 
    1- نوشته حسين قدياني بيش از اينکه بخواهد رفتار اقاي تاجيک را درست جلوه بدهد ميخواهد به قوه قضا ايراد وارد کند
    2- با توجه به گفته شما ميشود اينگونه نتيجه گرفت که اگر اسرائيل انسان کشت ، کار خوبي ميکند و رفتار او تائيد شده است چون که اسرائيل است و ما هم با او کاري نداريم و اگر منافق ترور ميکند بگذار ترورش را بکند چون منافق است اشکالي ندارد و ...
    3- از انجايي که من انسان منطقي هستم البته بر خلاف شما اين حرف شما را تا حدودي ميپذيرم اما ميشود بپرسم ايا شما ميدانيد سعيد تاجيک چه چيزي گفته و ايا هتک حرمت بوده يا نه عين واقعيت بوده ، راستي ميشود واژه هتک حرمت را توضيح بدهيد؟
    4- تا بحال فحش خورده ايد ، تا بحال ديده ايد که يک منافق چگونه يک نفر را به خاطر چهره اي بسيجي داشتن او را لخت و عريان ميکند و او را تا حد مرگ کتک ميزنند ، تا بحال خواهرتان از منافقيني که اسم خود را جنبش سبز گذاشتند کتک خورده است و ... بگذريم زياد است اما اين يکي را هم ميگويم بس ، تا بحال از يک به اصطلاح خودي باطوم خورده اي ، کلام جگر سوز شنيده اي حال اگر اينها فقط و فقط يک کدامش براي شما اتفاق ميافتاد چه عکس العملي نشان ميداديد؟
    5- مهم نيست که تصوير از شما بوده يا نه ، مهم اين هست که روشنفکري غير ديني از همين جاها شروع ميشود
    6- راستي يه مقدار بيشتر که فکر ميکنم ميبينم اون دختر داستان ما هم ، همين جوابهاي شما را ميداد ، جالب نه؟
    پاسخ

    يک) بنده که چنين برداشتي نداشته ام ..................... دو) شايدحق با شما باشه و تعبير من درباره "شنيع"، چندان کامل و درست نبوده .................... سه) بله، کليپ رفتار زشت ايشون رو ديدم که فحش هايي که ميداد واقعا وقيحانه بودند ....... مي تونيد براي ديدن معناي واژه "هتک حرمت" به فرهنگ دهخدا يا معين مراجعه کنيد! ....................... چهار) تمام مواردي رو که ذکر کرده ايد، به عنوان اسنادي از ظلم و خشونت و وحشي گري جلبک ها، ثبت شده اند .................. اما در مقابل چنين رفتاري بايد "مقابله" کرد، نه "مقابله به مثل". فرق اين دو رو انشاالله که ميدوني؟ ..................... پنج) از کجا؟ از پوشيه نزدن؟! ................. شش) آره. جالبه!