• وبلاگ : ورود پسرا ممنوع
  • يادداشت : اندکي صبر، سحر نزديک است
  • نظرات : 6 خصوصي ، 79 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + داود 
    اتفاقا مهم اسکاره هست. اين نمايشات به قول سازمان گزارشگران بدون مررز "ساختگي و نمايشي و غير عادلانه" که مهم نيست
    ميدونم که اين رو هم سانسور ميکني(وجدان و جرات نداري آخه. راستي شعرم قشنگ بود؟)
    من کاري به رسانه هايي که چنين آماري رو دادند ندارم و مهم نيست که کي چه آماري داده(اگر اصلا رسانه اي همچين آماري داده باشه از ساخته هاي خودتون نباشه)
    اونچه که من گفتم، اين بود که حداقل 50 درصد شرکت ميکنند. ولي مهم چيز ديگريست. مهم کميت نيست بلکه کيفيت شرکت کننده هاست. اگر مبنا بر کميت باشه که کره شمالي 99 درصد شرکت کننده داشته. در مورد کيفيت شرکت کننده ها توضيحاتي رو در چند کامنت دادم.
    اگر آن 99 درصد شرکت کننده کره اي، اعتباري به رژيم کره داد و نشان دهنده "خوب و مورد تاييد بودن رژيم کره از جانب مردمش بود" و با اونهمه بدبختي و گرفتاري اقتصادي و خفقان و سرکوب که قائدتا کسي حمايتي از چنين رژيمي نميکنه، بيانگر حمايت مردم کره از اون رژيم بود، تعداد مشارکت مردم ايران هم هر چقدر که باشد بيانگر حمايت از رژيم جمهوري اسلامي(که شباهت زيادي به رژيم کره دارد) هست و اعتباري به اين رژيم ميدهد! پس بايد به انتخابات در رژيمهاي اينچنيني، اينچنين نگاه کرد و به خود گفت که در رژيمهاي اينچنيني مردم حتي تا 99 درصد هم ممکن هست شرکت بکنند ولي جاي شادي براي رژيم و حاميانش نيست. چون دلايل شرکت مهم هست که همانطور که توضيحش در کامنت قبلي و در اين چند خط داده شد، «با توجه به ماهيت و عملکرد اين رژيمها» ، مسلما اکثر آنها شرکتشون محض رضاي حکومت نبوده است
    البته از نظر کميت، شما بايد يه چيز ديگر رو هم در نظر بگيريد و اونهم اين هست که در مواقعي که خيلي حساس هست، رژيم جمهوري اسلامي امکانش هست که تعدادي راي بطور مساوي به راي واقعي هر کانديدا اضافه کنه تا درصد کل آرا و به تبع اون مشارکت به طور دروغين 10- 15 درصد افزايش پيدا کنه. هر چيزي در اين رژيم امکان داره ولي مهم اين هست که حتي اگر 100 درصد واقعا هم در اين انتخابات آمده باشند، براي رژيم نيومدند و اين کيفيت هست که مهم است. شما اگر معتقد و مطمئن به حمايت مردم از خودتون بوديد که رفراندمي ميگذاشتيد. چون ميدونيد که ديگه از اون 98 درصد که هيچ بلکه از 50 درصدش هم خبري نيست. گرچه براي اين رژيم حتي اگر در رفراندم، اون 98 درصد به 70 درصد هم برسه يک شکست فضاحت بار به شمار مياد و لازم نيست . به همين خاطر هست که شما هيچگاه به يک رفراندوم آزاد جرات نداريد تن بديد.
    تعداد واقعي حاميان رژيم ميدوني چقدر هست؟ اگر ميخواي بدوني بايد به راهپيماييها نگاه کني. گرچه اونجا هم با توضيحاتي که دادم قسمت زياديشون از اين ارگان و اون پايگاه و اون پادگان آورده شده اند ولي حتي اگر به فرض کل شرکت کننده ها رو با رضايت قلبي و خودجوش بدونيم جمعيتي کمتر از 5 درصد ميشه. چون رهبرتون در سخنراني اخيرش گفت که " در رهپيمايي 22 بهمن سيلي توي گوش استکبار زديد" پس اين راهپيمايي ها رو معياري براي حمايت مردم از رژيم ميدونه و من اين معيار رو قبول دارم. چون شناسنامه و مهري در اون وجود نداره.
    پاسخ

    خوشحالي از پيروزي مردم ايران مقابل تحريم ها (چه تحريم انتخاباتي-و چه تحريم اقتصادي) اونقدر زايد الوصفه، که ترجيح ميدم بجاي هدر دادن وقتم براي جواب دادن به اين آسمون ريسمون بافتن ها، فقط به ذکر چند نکته اکتفا کنم: يک) اگر کميت انتخابات مهم نبود، بي بي سي و امثالهم بيش از دو ماه التماس نمي کردند که مردم، تو رو خدا نه تنها راي نديد بلکه اون روز حتي از خونه هاتونم بيرون نريد! ......... بهتره به نظر کارشناسانه! هم نوچه اي هات احترام بذاري ...................... دو) هوشنگ اميراحمدي (روز پنجشنبه) درگفت وگو با راديو فردا عنوان كرد: "اين تحريم هم شكست مي خورد. از دو جهت، هم از نظر كيفيت و هم از نظر كميت. يعني از تويش آقاي مصباح درمي آيد. اين كيفيت اش. كميت اش هم اين است كه آن چيزي كه ما فكر مي كنيم مردم مي روند توي خانه هاي شان مي نشينند، اتفاق نمي افتد." ....................... سه) فقط يک کشور دموکراتيک در دنيا نام ببر که دو بار "رفراندوم" انجام داده، ما ميشيم دوميش. آخه خعلي زشته که ما در موضوع دموکراسي از انگليس و امريکا و فرانسه جلو بزنيم. ما چنين بي احترامي در حق پيش کسوتان دموکراسي! انجام نميديم. ...................... چهار) اون رسانه و آمارش اگه يکي بود، مي تونستي منو متهم به دروغگويي کني! ولي وقتي تمام رسانه هاي معروف دنيا بر شکوه انتخابات ايراني ها اذعان داشته اند، جاي انکاري باقي نمي مونه. درضمن، سرچ اينترنتي و ماهواره اي، آسونتر و عاقلانه تره، تا انکار و سر زير برف کردن ...................... پنج) يه سوال: توي شناسنامه ها اسم کانديد راي داده شده رو هم مي نويسند؟؟ اگه بگي آره. که هيچي! ................ و اگه بگي نه، خودت نظريه آب دوغ خياري "ترس و في سبيل المهر" رو رد کردي. چون وقتي راي نوشته نشه نيازي به ترس از "عدم دريافت يارانه"! نيست و هرکس طبق رضايت قلبي خودش راي ميده (کيفيت راي). حالا اينو چاشني اين خبر کن: لس آنجلس تايمز در گزارشي با پوشش خبري لحظه به لحظه از انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي ايران و مشارکت مردم در اين انتخابات نوشت: "ايراني ها به نامزدي راي مي دهند که بيشتر مخالف آمريکا است و احساسات ضد آمريکايي بيشتر در آنها موج مي زند." ............................. و کلام آخر: "تحريم" کنيد مارا با هرچه در اختيار داريد. "تحقير" مي کنيم شما را با يک بند انگشت! http://axgig.com/images/48439098917498262972.jpg