• وبلاگ : ورود پسرا ممنوع
  • يادداشت : اختلاط يا تفکيک، کدام افراط است؟
  • نظرات : 1 خصوصي ، 42 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
       1   2   3      >
     
    + متينا 
    ايول دست مريزاد خسته نباشيد اماجرارنگ پس زمينه تون مشکيه؟شماکه خيال نداريداسلام رو مشکي معرفي کنيد؟ علاوه براين که خوندنش چشمواذيت ميکنه .
    + مانا 
    آقاي شيخ شريعتي مديزيتش سراپا اشتباه بوذ.دخت و پسرش را هيات علمي نمد اند هم با مرك فوق ليسانس -توي دانشكده علوم اجتماعي رئيس دست نشانده اش را به استا تمامي ارتقاء داد در حالي كه اساتيد مجرب بعد 20 سال هنز استاد يار هستند وبا همين درجه بعضي باز نشسته شدند.طرح تفكيك جنسيتي موشهاي تهران از سوي شهرداري انجام شود بد نيست به كنترل جمعيت موشها كمك مي كند.پيام ملت را اگر در يابيد نق نميزنيد.
    اما آمدند کساني که ادعاي اعتدال داشتند و حرف از تدبير و اعتدال و .... مي زدند و در مذاکرات 1+5 تصويب کردند تفاهم نامه اي را که با اعتدال و تدبير و حفظ خون شهدا ،شايد شايد شايد،مغايرت داشت.(شايد را گفتم که فردا افراطي نشوم.)
    و امروز روزي است که ما بايد از اهداف خود کوتاه بياييم و کارهايي را انجام دهيم که انجام دادنش براي وطن پرستان سخت است؛
    اين همه سال مشکلات را تحمل کرديم تا:
    به اقتدارما خدشه اي وارد نشود،
    خون شهداي هسته اي و هشت سال دفاع مقدس پايمال نشود،
    تلاش هاي دانشمندان به ثمر بشيند و به همه نشان دهيم که بدون وابسته بودن به قدرت هاي بزرگ هم مي توان زندگي کرد و مقتدر بود.
    اما به يکباره کسي آمد که با کليدش قفل آمريکايي ها را باز کرد تا ما و ....
    نمي دانم آخر سر به اهدافي که آقايان از اين مذاکرات تعيين کرده اند مي رسيم يا نه اما اميدوارم که خاطرات تلخ سال هاي 82-83 تکرار نشود.
    پ.ن:
    1.قبلا با خود ، مي گفتم که:
    « خدا را شکر من در سال هاي بسته شدن درب نيروگاه هسته اي نبودم وگرنه نمي توانستم تحمل کنم اما خدا را شکر الآن ديگر اين اتفاق تکرار نخواهد شد.....»
    خيلي خوش خيال بودم.نه؟؟؟
    2.امام خميني:« ما مامور به انجام وظيفه ايم؛ نتيجه دست خداست.»

    با آب طلا اين را بنويسيد سر در وزارت خارجه.



    بسم الله الرحمن الرحيم
    ياد باد آن روزگاران که شرق و غرب باهم متحد شدند تا غنچ? حکومت اسلامي را پرپر کنند و ايران عزيز ما را دوباره تحت سلط? خود دربياورند اما جوان و پير اين مرز بوم،چه مرد و چه زن، با هم متحد شدند و به رهبري امام خميني(ره) دنيا را وادار به کرنش دربرابر اراد? پولادين شان کردند.
    ياد باد آن روزگاران که حتي در ساده ترين خوراکي ها و مواد و وسايل ، به خارج از کشور وابسته بوديم ولي با خودمان گفتيم:«آن ها توانستند پس ما هم مي توانيم.» و ما هم توانستيم حتي بهتر و بيشتر از آن ها.
    يادباد آن روزگاران که جوانان اين کشور در راه پيشرفت و ارتقاي علمي اين کشور از جان و دل، مايه مي گذاشتند و توانستند به انرژي هسته اي دست پيدا کنند.
    يادباد آن روزگاران که مشاهده کرديم پرپر شدن دانشمندان هسته اي مان را ؛چرا که دشمنان کوته نظر، آن ها را سبب پيشرفت فناوري هسته اي کشور مي دانستند.(والبته سخت در اشتباه اند.)
    ياد باد آن روزگاران که مي ديديم فرزندان شهداي هسته اي را و بغض خود را در گلو حبس مي کرديم.
    ياد باد آن روزگاران که رهبر انقلاب با رفتن به خان? شهداي هسته اي به همه نشان داد که مردم ايران يه شهدايشان عشق مي ورزند.
    و
    ياد باد آن روزگاران که جوانان دانشجو براي خالي نماندن راه شهداي هسته اي،دسته دسته وارد اين حرفه شدند و خيلي از نوجوانان امروز هم آرزويشان شهادت هسته اي شد.
    ديگر نمي دانم بگويم "ياد باد آن روزگاران".... يا نه...
    خيلي استفاده کردم خدا قوت. منم تو دانشگاه مخصوص خانمها درس ميخونم و احساس خوبي دارم.
    + خودم 


    سلام

    موضوعي را مطرح کرديد و مواضع مخالفان و موافقان را اعلام کرديد. فکر کنم الان موقع نتيجه گيري باشد

    + کامنتر 
    وقتي نيازها و غرايز و تمايلات موجودات دوپا رو در نظر نگيري و انتظارات و توقعات غير واقع بينانه و يا حتي عجيب از آنها داشته باشي، نتيجه اين خواهد بود که حرفهايت بي خريدار خواهد ماند يا دست کم بسيار کم خريدار خواهد بود.

    حکايت موسيقي و ستيزه با آن، حکايت تناقضهاي رفتاري جمهوري اسلامي و عقب نشيني هاش هست. وقتي که حرفشان خريدار نداشت و با اکثريت مردمي روبرو شدند که شنونده موسيقي بودند و هستند، يواشکي و به قول طرف «بدون اينکه کسي هم شک کنه»!!، از مواضعشون عدول کردند... نتونستند کارشون رو توجيه کنند و به تکاپويي مستاصلانه افتادند و اين عقب نشيني با اختراعي مضحک و از سر ناچاري به نام «موسيقي مجاز و غير و مجاز» خودش رو نشون داد. (در صورتيکه اينها کلا با موسيقي مخالفند. در ضمن معيار مجاز و غير مجاز چيه؟ قميشي چرا بايد غير مجاز و محسن يگانه مجاز باشه؟ هايده چرا غير مجازه؟ اگر بگند چون صداي زن عورت است که بدتر! اومدند درستش کنند، خراب ترش کردند!)

    و اين داستانِ کمرنگ شدن تدريجي موسيقي ستيزي ادامه يافت تا رسيد به برنامه هايي مثل «هفت ترانه» از شبکه «شما» و نقش بسيار پررنگ تر موسيقي در راديو... البته صدا و سيما به رويه مزورانه و به شدت متناقضش همچنان ادامه ميدهد... مثلا در شبکه «شما» همچين برنامه اي پخش ميشه، ولي در شبکه يک، پخش نميشه. در شبکه «شما» آهنگي که پخش ميشه گاهي ويدئويي که براش تهيه کردند شامل صحنه هاي عاشقانه فيلم هاست، ولي در شبکه هاي ديگه، صحنه هاي مذهبي و جبهه و جنگ و يا طبيعت و اينها رو بعنوان ويدئوي موسيقي در حال پخش نمايش ميدند...

    پ.ن. : اين کامنت واکنشيست به سخنان رهبر فقيد نظام در مخالفت با موسيقي
    + خودم 

    گفته شد:"در اين مورد چون واقعا نسبت به ابعاد مختلف مسئله اعم از حقوقي و شرعي و اجتماعي و ... بي اطلاع هستم نظر خاصي نمي تونم بدم."

    يعني براي ساير موارد که بصورت قطع يقين صحبت مي کنيد، از ابعاد آن اعم از حقوق و شرعي و اجتماعي .... مطلع بوده ايد. من صرفا نظر شخصي شما را بعنوان يک انسان مي خواستم نه بعنوان شخصي که حکم صادر مي کند.

    + خودم 

    سلام خيلي دلم گرفت وقتي لينک زير را مطالعه کردم

    http://www.tabnak.ir/fa/news/350946/پيش‌بيني-سيف-از-رشد-اقتصادي-ايران-در-سال-93

    در حالي که نياز به رشد اقتصادي دو رقمي داريم در حالت خوش بينانه در سال 93 به ميزان 3 درصد رشد اقتصادي برسيم.

    + کامنتر 
    نظام مزورالرويه در تمام اصولش مجبور به عقب نشيني شده. اصولي که شعاري باشند و مبتني بر واقعيات نباشند خود به خود کنار زده ميشند. اون فرمانده هم انگار در انتخابش وارد نبوده. در جواب کامنتي نوشتي : شوراي نگهبان جلوي تصويب قانون ظالمانه رو ميگيره. شورايي که نميدونه حقوق بشر چي هست و براش اهميت نداره...... چي ميگي خاله (خنده )
    + خودم 

    گفته شد:"حالا شما خودشو ناراحت نکن!!! ....اگر به شکلک آخر کامنتم توجه ميکردي مي ديدي که جنبه ي طنز داشته ..."

    شما هميشه به معضلات و مشکلات جامعه با ديد طنز نگاه مي کنيد؟

    پاسخ

    نه، بعضي وختا! .............................................. جداي از شوخي، در اين مورد چون واقعا نسبت به ابعاد مختلف مسئله اعم از حقوقي و شرعي و اجتماعي و ... بي اطلاع هستم نظر خاصي نمي تونم بدم. ولي خيالم راحته که ان شاء الله شوراي نگهبان مثل شير حواسش به همه چي هست و جلوي تصويب هر قانون اشتباه يا ظالمانه اي رو ميگيره.
    + خودم 

    اين لينک هم جالب بود چون شما حرف از بابالنگ دراز زديد و گويا به رمان مربوطه علاقه خاص نشان داديد

    http://vista.ir/news/10923020


    + خودم 

    ممنون ميشم اگه کسي لينک پي دي اف کتاب "احمدي نژاد معجزه هزاره سوم" را ارائه کنه

    ميخوام ببينم توي اون کتاب چي نوشته شده بود

    + کامنتربزرگ 
    شعر نگو عمو! با عقلانيت برخورد کن! اين دشمني، عادتي است که افراطيون دارند... وگرنه بايد با اکثر کشورهاي دنيا دشمن باشند...
    «سولماز ايکدر در مصاحبه اي در بهار از دکتر ابراهيم يزدي دبيرکل نهضت آزادي پرسيده چه عواملي باعث شد که ديپلماسي ايران از يک ديپلماسي ايدئولوژيک، تبديل به ديپلماسي خردگرا شود؟ وي در جواب گفته: سياست خارجي ايران تاکنون هم فارغ از ايدئولوژي رسمي اسلام بوده است. زيرا اگر جمهوري‌اسلامي بنا داشت طبق موازين شرعي و اسلامي ديپلماسي خود را بنا کند، بايد با کشور‌هايي که اهل کتاب هستند، مانند کشورهاي اروپايي و آمريکا رابطه خوبي برقرار مي‌کرد، درحالي که همواره گرايش جمهوري‌اسلامي به برقراري رابطه با کشور‌هايي مانند چين و روسيه بود. جمهوري‌اسلامي ديپلماسي خود را بيشتر براساس آنچه مصالح و منافع مي‌پنداشت، تنظيم کرده بود نه موازين ايدئولوژيک. مصالح و منافعي که بيش از آنچه «ملي» شناخته شود، مصالح و منافع گروهي بوده‌اند.»
    ***
    خب اومدي درستش کني خراب ترش کردي که...
    من گفتم کو سايقه نظامي گري؟ تو اومدي شجره نامه اش رو نوشتي؟ خود همين موضوع که يک بسيجي ارشد يک ارتشي گذاشته شود، عجيب است. آيا فرمانده کنوني ارتش لايق تر است رييس ستاد کل نيروهاي مسلح باشد يا اين فرد؟
    پاسخ

    چقدر خنده داره وقتي مثلا يک مکانيک کم سواد درباره اصطلاحات پزشکي اظهار فضل کنه!!! ............................... کافر را به صورت عام به دو دسته فقهي و کلامي مي‌توان تقسيم کرد که هر يک اقسامي دارند. کافر فقهي شامل کافر اصلي، اهل کتاب و مرتد است. اهل کتاب نيز يا حربي است يا غير حربي. اهل کتاب غير حربي يا ذمي است يا غير ذمي. کافر کلامي نيز به کافر توحيدي و کافر غير توحيدي تقسيم مي‌شود. .................................................... قسمت دوم: اوني لايق تر که فرمانده تشخيص ميده. در تمام ارتش هاي دنيا قانوني داريم که مي فرمايد: "اين يه دستوره" ... يا "ارتش چرا نداره".
       1   2   3      >