• وبلاگ : ورود پسرا ممنوع
  • يادداشت : از حراج کالا تا حراج دين!
  • نظرات : 33 خصوصي ، 62 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2   3   4   5      >
     
    + داود 

    "آره راست ميگي"

    واي جيگر مرسي که صدق حرفام رو تاييد کردي.بابا اکثريت مطلق مردم ايران چيه.ايشون ولي امر مسلمين جهانند، شما بفرمايد اکثريت مطلق مسلمين جهان.

    "در ضمن، اين چندمين باره که داري ميگي که تلويزيون ليبي رو ديدي که چنين بوده و چنان. // از دو حال خارج نيست: يا داري طبق معمول، دروغ ميگي! "

    جيگر جون اين بي خبريت هم از معايب نداشتن ماهواره هست. من ليبي رو که چه عرض کنم، اتفاق خاصي بيفته کانالهاي مختلف خبري رو هم ورانداز ميکنم. مشاهده کانال ليبي و سوريه و کشورهاي اينچنيني بد نيست. دست کم موجب کشف تشابهات بين مقامات نظامهاي ديکتاتوري و خود نظامهاي ديکتاتوري با هم ميشه.

    اگر ماهواره داشته باشي متوجه ميشي که در کشور دوست و وبرادر سوريه هم اعتراضاتي انجام گرفته و 30-40 نفر کشته شدند و رسانه هاي نظام "مقدس" ولايت فقيه در موردش سکوت اختيار کردند. به هر حال حق دوستي و برادري بايد رعايت بشه نه؟

    "سياستمدار کارکشته ي مزدور هستي"

    بابا من بودم که به چرچيل درس ميدادم خانم رو باش تازه متوجه شده من کار کشته ام.

    جيگر نگفتي آستين دار ميپوشي يا بي آستين؟


    پاسخ

    مي بينم که باز هم کم اووردي و به جاي ذکر دليل، داري با شوخي و تمسخر و نوشتن مطالب غير مرتبط، بحث رو منحرف ميکني. .................. اولاً: من نگفتم ديدن تلويزيون ليبي بده يا خوب، بلکه گفتم براي يک ايراني عادي هيچ جذبه اي نميتونه داشته باشه مگر اينکه ... // در ضمن، به برکت! وجود شبکه هاي خبري ماهواره اي فارسي زباني مثل ... و ... ( به جاي نقطه چين ها خودت اسم منحوسشون رو بذار) که مرتب حوادث اين کشورها رو با بزرگنمايي، اونم طبق ذائقه و سليقه ي امثال تو پخش مي کنند، خودت بگو کسي هوس ديدن تلويزيون ليبي يا سوريه رو مي کنه؟؟ خودت بگو: شبکه فارسي باشه يا عربي؟ اخبار و تحليل و تصاويرش طبق ذائقه ي تو باشه يا طبق ذائقه ي... // در يک کلام: برو خودتو سياه کن! ...................... دوم: ماهواره، تنها راه با خبري نيست. از طريق اينترنت، در جريان اخبار حوادث شبيه سازي شده در سوريه قرار گرفته ام. ....................... سوم: "کارکشته" با "زيرک" فرق ميکنه. پس الکي خودتو با چرچيل مقايسه نکن!


    ببخشيد ما پسر بوديم اومديم اينجا...

    اشتب شد.

    + داود 
    سال نو تو هم مبارک
    + داود 

    "نمي دوني چقدر دلم بحالت مي سوزه هر وقت اين شعر هاي بي آرايه ي بدون وزن بي محتوات رو مي بينم. آخي! كمبود شاعر داريد؟ عيبي نداره"

    واي جيگر خدا نکنه دلت بسوزه. تو اين دل کوچولوت رو لازم داري براي عاشق شدن. پس شعله زيرش رو کم کن تا نسوزه

    نه عزيزم کم نيستند. پس اين شعر به اين قشنگي که گفتم چي بود.اون شعر از خودم بود. شعر به اين قشنگي پسر به اين زرنگي شاعر به اين نازگلي

    تلويزيون ليبي داشت هوارداران قائد ليبي رو نشون ميداد که براي رهبرشون هورا ميکشيدند. هورا هورا

    واي که چقدر مقامات نظامتون از جانب مردم حرف ميزنند. هر کاري که ميخواند بکنند ميچسبونندش به مردم. چقدر هم حقايق رو لوث ميکنند. چقدر هم خودشون رو پشت مردم قايم ميکنند و در برابر تيرهاي انتقادي که ديگران به سمت "خودشون و حکومتشون" پرتاب کرده اند مردم رو سپر ميکنند. چقدرم خودشون رو به کوچه علي چپ ميزنند و اقدام به نديدن و نشنيدن خواسته هاي مردم ميکنند. همانطور که بعد ار انتخابات نه مردم رو ديدند و نه خواسته هاشون رو و خودشون رو به هر ضرب و زوري بود به نديدن زدند و دست پخت خودشون رو که حاصل پايمال کردن آراي ميليونها نفر بود رو به مردم تحميل کردند .البته همونطور که قبلن هم گفتم اگر هر وقت مقامات نظام "مقدس" يا يکي از سرکردگان و سرسپردگان نظام "مقدس" از "مردم" نام برد شما به جاش بگذاريد "ولي فقيه و حومه(طرفداران و حاميان)" اون موقع هست که متوجه افاضات حضرات ميشيد.


    پاسخ

    آره راست ميگي! ميشه بجاي كلمه ي "مردم" از عبارت "حاميان ولايت فقيه" استفاده کرد، چون الحمدلله (به کوري چشم دشمنان) اکثريت مطلق مردم ايران، حاميان نائب امام زمانشون هستند و به اين حمايت هم افتخار مي کنند. .................. در ضمن، اين چندمين باره که داري ميگي که تلويزيون ليبي رو ديدي که چنين بوده و چنان. // از دو حال خارج نيست: يا داري طبق معمول، دروغ ميگي! .... يا اينکه اگه راست ميگي، با توجه به اينکه تماشاي تلويزيون عربي زبان ليبي براي يک ايراني عادي (صرف نظر از هر عقيده اي که داره) هيچ جذابيت خاصي نمي تونه داشته باشه، تو يک سياستمدار کارکشته ي مزدور هستي که ماموريتت خيلي فراتر از اين حرفا ( نوشتن کامنت هاي مخالف) هست.
    + داود 

    "کدوم ديونه اي سانديس را با ليوان سر مي کشه که تو مي کشي!"

    اين مثل اينکه شکل تو بود که گذاشتم . وقتي فرد ميگه خنک بنوشيد(مثل کارخونه هاي نوشابه سازي که روي نوشابه هاشون مينويسند) خطابشون فرد مقابل يا خريدارشون هست. اينجا هم مشخصه که خطابم شخص حضرتعالي بود آقا جان.

    پس صبور جان

    سانديس را خنک بنوشيد


    + صبور 

    جناب داود:

    مثله اينکه مشکل تو به اين آسوني حل نميشه، کدوم ديونه اي سانديس را با ليوان سر مي کشه که تو مي کشي! در ثاني اوني که تو ليوان تو ديده مي شه نفته نه سانديس!

    + داود 

    صبور جان

    سانديس را خنک بنوشيد

    + صبور 

    قابل توجه داود:

    در کامنتهات خيلي از سانديس دم مي زني! فکر کنم يه جايي عقده سانديس داري حتماً وقتي دبستان بودي در جشن 22 بهمن کيک و سانديس بهت نرسيده بابات هم که بيچاره خيلي فقير بوده و نتونسته برات بخره. از اون موقع هم عقده نظام رو گرفتي اما عيبي نداره با هپنوتيزم مي شه درمانت کرد.

    در ضمن اينقدر اميدوار به آمريکا نباش! غريبه اگر شلوارتو بالا مي کشد طمع به کشش دارد نه در فکر آبروي توست. از آن گذشته اي بدبخت بيچاره اين نعمت امنيت و آرامش رو کي به غير از نظام مقدس جمهوري اسلامي ميتونسته به اين کشور هديه کنه. چه چيزي ارزشمندتر از اين مي خواستي که ننه خواهرت با آرامش در خيابان راه روند و کسي جرات تعرض نداشته باشد؟

    + داود 

    خب دشمنيت با آمريکا رو که اثبات کردم بر سراب هست و خودت هم با کامنتام متوجه شدي که چيزي براي دفاع از اين پيروي کورکورانه ات از حکومت مطلوبت در اين مورد نداري و تحت تاثير شديد فريبکاريها و بمباران تبليغاتي حکومتي هستي که در قبالش سمعا و طاعتا رفتار ميکني و همونطور که در اون شعر گفتم حکايتت حکايتِ "هر آنچه دم از آن زني حکومت *نقل و نبات محفلم حکومت" و هر آنچه لب بر آن گزي حکومت* حرام جسم و جان ماست حکومت"

    خب اين از اين.

    و اما در مورد سخنراني اوباما که سيد علي آقاتون پيام دو سال پيشش رو در مقايسه با پيام امسالش دست چدني زير دستکش مخملي ناميده هست هم بايد بگم که آمريکا ميخواست اثبات کنه که سياست نرمش و مدارا و عمل کردن بر خلاف آن چيزي که اين حکومت حقش هست( يعني سياست سختگيرانه) هم در تغيير رويه ياغي گرايانه اين حکومت و تصحيح رفتارش تاثيري نداره و اين حکومت بر خباثتش اصرار ميورزد.ميخواست خودش و ديگران اگر شکي در مورد اصلاح ناپذير بودن حکومت ولايت فقيه دارند، شکشان برطرف شود و ماهيت تقابل با جهان آزاد اين حکومت رو بر همگان آشکار کند. سخنرانيهاي مقتدا و قائد و پيشواتون چقدر شبيه به سخنرانيهاي قائد و رهبر رژِيم ليبي هست

    پاسخ

    نمي دوني چقدر دلم بحالت مي سوزه هر وقت اين شعر هاي بي آرايه ي بدون وزن بي محتوات رو مي بينم. آخي! كمبود شاعر داريد؟ عيبي نداره . در عوض تا دلت بخواد بجاش بيانيه نويس داريد! ........................ و اما هر وقت تو و ديگر همفكرات، رهبر و حکومت ايران رو با ديكتاتوري‌هاي منطقه مقايسه مي كنيد ياد خوارج خشک مغزي مي افتم که با بي بصيرتي هرچه تمام تر پاکترين مولاي عالم را با ظالم ترين و نامردترين افراد زمانشون هم رديف مي کردند و مي گفتند تمام مشکلات ما از اين سه نفر است: علي(ع)، معاويه و عمروعاص. ................ بذار با کلام نوراني آقا که نوروز امسال در حرم رضوي ايراد کردند، کمي رفع شبهه کنيم: "مثلاً در ليبى با اينكه قذافى در سالهاى اولِ روى كار آمدن، گرايش ضد غربى نشان ميداد، اما در سالهاى اخير خدمات بزرگى به غربى‌ها كرد. آنها هم به چشم خودشان ديدند كه با يك تهديد خشك و خالى، اين آقا امكانات هسته‌اى خودش را جمع كرد، همه را سوار كشتى كرد، داد به غربى‌ها، گفت ببريد! ببينيد ملت ما در چه وضعيتى قرار دارد، آنها در چه وضعيتى قرار دارند. ملت ما مشاهده كرد كه همه‌ى دنيا به سردمدارى آمريكا عليه حركت هسته‌اى ايران قيام كردند؛ تحريم كردند، دعوا كردند، تهديد نظامى كردند، گفتند حمله ميكنيم، چه ميكنيم. مسئولين كشور نه فقط عقب‌نشينى نكردند، بلكه على‌رغم دشمن، امكانات هسته‌اى خودشان را هر سال چندين برابر از سال قبل بيشتر كردند. آنجا مردم ديدند كه مسئول كشورشان دستور داد همان امكاناتى كه داشتند، همه را در مقابل تهديد غربى‌ها، يا به قول خودشان در مقابل مشوقهاى غربى‌ها جمع كردند. مثل اينكه يك آب‌نبات ترشى، شكلاتى توى دهن يك بچه‌اى بگذارند، به اينها مشوق دادند، اينها هم همه را از دست دادند و رفتند! //.......... اينها (امريکايي ها) بعد از آنكه عوامل خود را در اين كشورها از دست دادند، دو تا ترفند را در پيش گرفتند: يكى فرصت‌طلبى، يكى شبيه‌سازى ... شبيه‌سازى يعنى شبيه آنچه را كه در مصر و در تونس و در ليبى و در بعضى از كشورهاى ديگر اتفاق افتاده است، مثلاً بتوانند در ايران - ايرانِ مردم‌سالارى دينى، ايرانِ ملت - پياده كنند! عواملشان در داخل كشور، مردمان ضعيف، فرومايه، حقيقتاً دستخوش هوى‌هاى نفسانى، سعى كردند شايد بتوانند اين كار را بكنند. خواستند در اينجا حركتِ شكست‌خورده، حركت كاريكاتورىِ مضحك به وجود بياورند؛ اما خب، ملت ايران توى دهنشان زد." ....................... اين لينك رو هم به عنوان يكي از هزاران سند تفاوت مسئولان ايران با مسئولان ليبي و مصر و تونس بهت تقديم مي كنم! لينكش داغه، مواظب باش نسوزي! http://www.rajanews.com/detail.asp?id=82701
    + داود 

    پيام نوروزي باراک اوباما رو ميگذارم. ولي قول بده که مثل سيدعلي آقا ار حقايق تند وتيزي که اوباما گفته عصباني نشي

    متن کامل پيام باراک اوباما به مناسبت جشن نوروز به شرح زير است:

    من امروز مي خواهم بهترين آرزوهاي خود را به همه کساني که نوروز را در ايالات متحده جشن مي گيرند تقديم دارم. من هر سال در دوره رياست جمهوري خود اين روز را با خطاب مستقيم به مردم ايران بزرگ داشته ام.

    اين کاري است که من مايلم يک بار ديگر انجام دهم.

    امروز براي مردم ايران جشني به منظور گردآمدن با دوستان و خانواده، براي تامل بر موهبت هاي بي همتايي است که شما از آن برخورداريد و نيز براي چشم دوختن به نويدي است که يک روز نو در بر دارد.

    همانگونه که مردم منطقه (خاورميانه) بر حق انتخاب خود براي اينکه چگونه حکومتي داشته باشند پاي فشرده اند، دولت هاي منطقه نيز در پاسخ خود داراي انتخاب هستند. تا به حال پاسخ دولت ايران اين بوده است که براي حفظ قدرت خود اهميتي به مراتب بيشتر از احترام به حقوق مردم ايران قائل بوده است.

    هر چه باشد، اين فصل، فصل اميد و بازآفريني است. و امروز، ما مي دانيم که اين فصل نويد بخشي در سراسر خاورميانه و شمال آفريقا نيز هست، هر چند که هنوز چالش هاي عظيمي نيز بر جاي مانده اند.

    من بر اين باورم که برخي از ارزش ها- آزادي تجمع و تشکيل انجمن، توانايي ابراز آنچه که در فکر داريد و انتخاب رهبران- جهاني هستند. و آنچه که ما در سراسر منطقه مي بينيم پافشاري براي پاسخگو بودن دولت ها در برابر مردم است.

    ولي ما همچنين مي دانيم که اين جنبش ها منحصر به همين چند ماه گذشته نبوده اند. همان نيروهاي اميدي که ميدان تحرير را در نورديدند در ژوئن ???? در ميدان «آزادي» ديده شدند. و درست به همانگونه که مردم منطقه بر حق انتخاب خود براي اينکه چگونه حکومتي داشته باشند پاي فشرده اند، دولت هاي منطقه نيز در پاسخ خود داراي انتخاب هستند.

    طي مدتي نزديک به دو سال، پيکاري از ارعاب و نقض حقوق در جريان بوده است. مردم ايران – از پير و جوان؛ زن و مرد؛ ثروتمند و فقير- در معرض تعقيب و آزار قرار داشته اند. صدها زنداني زنداني عقيدتي در زندان ها به سر مي برند. بي گناهان ناپديد شده اند. روزنامه نگاران را خاموش کرده اند. زنان در معرض شکنجه قرار گرفته اند، کودکان به مرگ محکوم شده اند.

    جهان با اضطراب به نظاره اين اعمال بيدادگرانه نشسته است. ما شاهد بوده ايم که نسرين ستوده به خاطر دفاع از حقوق بشر به زندان افتاده است؛ جعفر پناهي به زندان رفته و قادر به ساختن فيلم هاي خود نيست؛ عبدالرضا تاجيک به خاطر اينکه روزنامه نگار است روانه زندان شده است. جامعه بهاييان و مسلمانان صوفي به خاطر اعتقاداتشان مجازات شده اند؛ محمد وليان، يک دانشجوي جوان، به خاطر اينکه سه تا سنگ پرتاب کرده، به مرگ محکوم شده است.

    اين انتخاب ها نشانه نيرومندي نيست، آنها ترس را نشان مي دهند. زيرا وقتي دولتي تا آنجا از مردم خود وحشت دارد که به آنها حتي اجازه دسترسي به اطلاعات يا برقراري ارتباط با يکديگر را نمي دهد، اين به خودي خود گويا است. اما آينده ايران با ترس شکل نخواهد گرفت، آينده ايران از آن جوانان است- جواناني که سرنوشت خود را تعيين مي کنند.

    بيش از ?? درصد مردم ايران بعد از سال ???? چشم به جهان گشوده اند. شما پايبند زنجيرهاي گذشته نيستيد- نفرت انحراف آفرين از آمريکا که از آن نه کار و نه فرصت به وجود مي آيد؛ يک دولت سختگير و غير پاسخگو؛ جلوگيري از اين که مردم ايران توان بالقوه خود را به تحقق در آورند، از ترس اين که مبادا اقتدار دولت متزلزل شود.

    به جاي آن – شما مردم جوان ايران- هم فرهنگ باستاني ايران و هم توان شکل دادن به کشوري را که در برابر خواست هاي شما پاسخگو باشد در خود داريد.

    استعداد، اميدها و گزينه هاي شما به آينده ايران شکل خواهند داد و به روشن ساختن جهان ياري مي دهند. و هر چند که زمانه تاريک جلوه مي کند، مي خواهم بدانيد که من با شما هستم.

    در چنين روزي- در جشني که همانند پلي ميان گذشته و آينده گسترده است- مي خواهم سخنانم را با نقل قولي از شاعر سيمين بهبهاني، زني که سخنانش جهان را به لرزه افکنده اند، حتي اگر از سفر او فراي مرزهاي ايران جلوگيري به عمل آمده است، پايان دهم: «اگر چه پيرم ولي هنوز مجال تعليم اگر بود/ جواني آغاز مي کنم کنار نوباوگان خويش/ حديث حب الوطن ز شوق بدان روش ساز مي کنم/ که جان شود هر کلام دل چون برگشايم دهان خويش.»

    باشد که اين فصل جواني دو باره اي براي همه ايرانيان به ارمغان آورد- زماني که در آن يک فصل نو زاينده زندگي دوباره اي است. از شما سپاسگذارم. و عيد شما مبارک


    پاسخ

    وقتي تو سخنان رئيس ظالمت رو ميذاري، طبيعي ست که منم سخنان مولا و مقتدام رو بذارم. بالاخره هر جا تاريکي هست بايد نوري باشه براي رفع ظلمت. ........................ "در مقابل اظهاراتى كه رئيس جمهور جديد ايالات متحده‌ى آمريكا ميكند و ميگويد ما دست دوستى را دراز ميكنيم، با نگاه تيزبين مسئله را دنبال خواهيم كرد. ما نگاه ميكنيم ببينيم آيا واقعاً دست دوستى است؟ آيا واقعاً نيت، نيت دوستانه است يا نيت خصمانه در قالب الفاظ فريبگر؟ اين براى ما خيلى مهم است. پارسال گفتم اگر در زير دستكش مخملى، دست چدنى و پنجه‌ى چدنى باشد، ما دستمان را دراز نميكنيم؛ دوستى را قبول نمي كنيم. اگر با لبخندى كه زده ميشود، خنجرى در پشت پنهان شده باشد، ما حواسمان جمع است. متأسفانه آنچه كه اتفاق افتاد، همان چيزى بود كه حدس زده ميشد. دولت آمريكا و همين تشكيلات جديد و رئيس جمهور جديد، با همه‌ى ادعاى علاقه‌مندى به روابط عادلانه و صحيح، كه نامه هم نوشتند و پيغام هم دادند و در بلندگوها هم گفتند و در مجالس خصوصى هم تكرار كردند كه ما ميخواهيم با جمهورى اسلامى روابطمان را عادى كنيم، متأسفانه در عمل عكس اين عمل كردند. در همين قضاياى هشت ماه بعد از انتخابات، بدترين موضع را گرفتند. رئيس جمهور آمريكا اغتشاشگران و خرابكاران خيابانى را به عنوان جنبش مدنى معرفى كرد! آتش زدن بانك، آتش زدن اتوبوس، كتك زدن عابر بى‌گناه و بى‌خبر، كتك زدن خواهر و مادر شهيد به خاطر اينكه چادر بر سر دارد، آتش زدن موتورسيكلت جوان چون محاسن دارد، اينها جنبش مدنى است؟! شما دم از حقوق انسان ميزنيد، دم از دموكراسى ميزنيد، اما حركت عظيم مردم را در انتخاباتشان، در انتخابشان، در حضورشان در صحنه نمى‌بينيد و نديده ميگيريد؛ طرف يك عده اخلالگر و اغتشاشگر را ميگيريد؟! اين را جنبش مدنى اسم ميگذاريد؟! خجالت نميكشيد؟! ادعا ميكنند كه ما طرفدار حقوق بشريم، احساس مسئوليت نسبت به حقوق بشر ميكنيم! شما در موقعيتى نيستيد كه با كسى درباره‌ى حقوق بشر بحث كنيد. شما در كداميك از اقدامات خودتان در اين چند سال نسبت به گذشته تغيير ايجاد كرديد؟ در افغانستان كشتار را كم كرديد؟ در عراق دخالتتان را كم كرديد؟ از كشتار فاجعه‌آميز مردم در غزه و كشتن كودكان حمايت نكرديد كه ادعاى طرفدارى از حقوق بشر ميكنيد؟ من امروز بار ديگر اعلام ميكنم؛ دولتهائى كه با حالت استكبارى، با روحيه‌ى استكبارى بخواهند با ملت ايران و با مسئولين جمهورى اسلامى مواجه بشوند، بدانند از سوى ملت ايران و از سوى مسئولين جمهورى اسلامى محكوم و مردود هستند."
    + داود 

    " خوشحالم که مي بينم اونقدر انصاف داشتي که مواردي رو که براي علت مخالفتمون با امريکاي ملعون بر شمردم تلويحا قبول کرده اي"
    عجب. کي قبول کردم که خودم نفهميدم؟ نياز به توضيح دوباره نيست چون به قدر کافي توضيحاتم در مورد "رد" آنچه که شما دلايل مخالفتتون برميشمريد مفصل و واضح بود. من اگر گفتم که اين کار آمريکا(مثل ساقط کردن هواپيماي مسافربري ايران) جنايت بوده و توضيحاتي که کنارش آوردم، اين به معني پذيرش "دليل" بودن اين موضوع براي داشتن موضعي اينچنيني که شما در برابر آمريکا داريد نيست بلکه تقبيح و محکوم کردن اون عمل به نوبه خودم بوده نه تاييد اون به عنوان علت دشمني 30 ساله با آمريکا. همانطور که خبط و خطاهاي ديگر کشورها نميتونه دليلي براي دشمني اينچنيني که شما با آمريکا داريد با اونها باشه. و در کنارش براي واضح تر شدن مطلب بگذار اين اين نقل قول رو ازت بگذارم " کدوم کشور به غير از شيطان بزرگ، هواپيماي مسافربري ما رو با موشک ناو جنگيش سرنگون کرده؟ " جوابت رو توي همين کامنتم و ديگر کامنتام دادم و اين رو هم بگذار اضافه کنم براي جواب به اين سوالت که مرگ عربستان نبود که در مکه حدود 300 ايراني رو قتل عام کرد و خميني در واکنش گفت " ما اگر با اسرائيل رابطه برقرار کنيم با آل سعود رابطه برقرار نمي کنيم" ؟ چي شد پس؟ بنده خدا هر چيزي راهي داره. دنيا، دنياي من قهر ميکنم و شما غلطي نميتونيد بکنيد که نيست. دنيا در هم تنيده هست.
    منظور از مختص آمريکا نبودن اين نيست که دقيقن مشابه اون رو کشور ديگه اي انجام داده باشه بلکه منظور اين هست که اين خبط و خطاهايي که سرکار از تاريخچه! زندگي آمريکا که در کل دنيا! مرتکب شده بود جمع کردي و به عنوان دلايل دشمنيت با آمريکا برشمرديشون، توسط کشورهاي ديگه هم شبيهشون باشدت و ضعف انجام ميگيره و گرفته و اگر بر مبناي اين خطاها بخوايم کشوري رو از گردونه خارج کنيم و فحش و لعنت دائمي بهش نثار کنيم که تعداد زيادي از کشورها بايد گرفتار همين معامله بشند.فرض کن بگيم آلمان باعث کشته شدن 40 ميليون نفر از کشور خودش و ديگر کشورها در جنگ افروزيهايي که کرد شد و بيايم بنشينيم و حالا فحش نثار آلمان بکنيم و قطع رابطه و از اين نمايشات و معامله اي که با آمريکا ميکنيم که بعله زماني کشور آلمان اين جنايات رو کرد. "دلايل" شما عزيزم مضحک هست و خودتان هم ميدونيد که اينها دليل نيست بلکه تجمع نميدونم چراهاييست که به شکل دليل براي خودتون درآوردينشون.همنطور که گفتم بر مبناي خبط و خطاهايي که کشوري در طور زندگيش انجام داده اگر بخوايند عمل کنيد که بايد معامله باهاشون بشه معامله اي که با آمريکا ميکنيد. ولي چنين نميشود چون دلايل شما براي دشمني با آمريکا همانطور که گفتم اينها نيست و خودتان هم نميدانيد که چرا داريد به آمريکا فحش ميديد.دليلش براي شما فقط اين هست که شما دهانتان "دهان حکومت" است و افکارتان افکار حکومت و پسنديات و ناپسندياتتان هم به همين ترتيب. حکومت ايدئولوژيک هست و يک فرد در صورتي حامي يک حکومت ايدئولوژيک به حساب مياد که افکارش و عملش در جهت اجزاي متشکله ايدئولوژي حکومت مطبوعش باشد و زاويه اي با آنها نداشته باشد و اگر شما چنين نبوديد که حامي حکومت نبوديد و ميشدي يکي مثل من. بنابراين هر چه گفت خوب هست و موضع مثبت در موردش گرفت، شما توي خيابان درود نثارش ميکنيد يا دست کم فحش نثارش نميکنيد و هر چه گفت بد هست شما در خيابان مرگ نثارش ميکنيد. چه آمريکا طعمه باشد و چه روسيه يا هر کشور ديگري مهم اين هست که اون اصل "دشمن سازي و داشتن دشمن" رو تحقق بخشيد شود.
    بقيه چيزهايي که گفتي هم که شعار بود.

    پاسخ

    اين همه آسمون ريسمون به هم مي بافي براي چي؟ دفاع از امريکا؟؟ بابا تو ديگه کي هستي؟! همون امريکايي که اونقدر چهره ي قبيحش براي افکار عمومي مردم جهان (دقت کن مردم جهان) بر ملا شده که آتيش زدن پرچم امريکا که زماني مختص مردم ايران بود، الان شده يک نماد جهاني براي نمايش بغض ملت هاي مظلوم از امريکاي ملعون .................... دوم) لطفا مغلطه نکن. اون چيزي رو که "خبط و خطا" مي نامي "کينه هاي شتري و دشمني هاي عميقي" هستند که نه يکبار و دو بار بلکه بيش از سه دهه است که امريکا عليه مردم ايران داشته و داره ............... در ضمن همونطور که قبلا هم بهت گفتم "لعن و برائت" با "فحش و ناسزا" فرق ميکنه. اولي اگر براي ظالمان و مستکبران باشه يکي از خصيصه هاي مهم دين ماست (تبري) ولي دومي از خصيصه ها و کارهاي صبح تا شام شبکه هاي تلويزيوني مورد علاقه ي حضرت عاليه! ................... سوم) لطفا سخن امام خميني رو تحريف نکن. اصل سخن اينه: "اگر روزي از صدام و آمريکا بگذريم از آل سعود نخواهيم گذشت." ................. خيالت راحت باشه ما الان هم از آل سعود خائن الحرمين نگذشته ايم. و رابطه ي مصلحتي ما با اونا از سنخ رابطه ي مصلحتي ما با روسيه است. .................. بازم تکرار ميکنم ريشه رو بزنيم، شاخه ي سست و مفلوکي مثل آل سعود خود به خود حذف خواهد شد. ................... اتفاقاً شما هم بقيه چيزهايي که گفتي شعار بود! .... هم شعار، هم شر و ور!!!


    قابل توجه داود

    خوشحالم که مي بينم اونقدر انصاف داشتي که مواردي رو که براي علت مخالفتمون با امريکاي ملعون بر شمردم تلويحا قبول کرده اي. و فقط براي توجيه مرتب گفته اي که اينا مختص به امريکا نيست!

    در جوابت بايد بگم که:

    اولا: اتفاقاً بسياري از اين جناياتي که بر شمردم (و يا براي رعايت اختصار بر نشمردم) مختص امريکاست. مثال: کدوم کشور به غير از شيطان بزرگ، هواپيماي مسافربري ما رو با موشک ناو جنگيش سرنگون کرده؟

    ثانياً: مهم اين نيست که چه کشورهايي اين ظلم ها رو تکرار مي کنند مهم اينه که مبداء اين همه ظلم کجاست. براي نابودي يک شجره ي خبيثه، نياز نيست که ما تک تک برگها و شاخه ها شو قطع کنيم، بلکه ريشه رو اگه بزنيم کار بقيه ي اجزا هم تمومه.
    مهم اين نيست که مثلا روسيه و آلمان و کانادا ، اسرائيل رو به رسميت بشناسند، بلکه مهم اينه که مادر اين موجود نحس، کسي نيست جز روباه پير (انگليس). مهم اينه که: اين فقط امريکاست که به صورت کاملا رسمي سالانه سه ميليارد دلار به اسرائيل کمک مستقيم ميکنه و رسما اسرائيل وحشي رو نزديک ترين دوست خودش ميدونه. حالا کمک ها و روابط پنهاني برا خودت!
    براي همينه که ما هم با تمام وجود فرياد مي زنيم:
    مرگ بر اين سه کشور صهيونيست ........ امريکا و اسرائيل و انگليس

    اين مهم نيست که امريکا و نوچه هاش انتخابات ايران رو تقلبي بنامند. بلکه مهم اينه که ملاک اعتماد مردم به صحت انتخابات کشورشون رو در حضور هشتاد و پنج درصدي شون ميشه ديد البته اگه کسي چشم بينا و بصير داشته باشه.

    راستي چندتا توهين توي نوشته هات بود که اغماض کردم.

    توي کامنت هاي بعدي تکرار بشه، مسئول حذف نظراتت خودتي!

    + داود 

    "مواظب باش توش مطالب دروغ و توهين آميز ننويسي وگرنه فيييييييييييييييلتر ميشه!!! "

    اگر به دليل حقيقت نويسي و افشاگري فيلتر بشه يعني دقيقن به همون دليلي که کامنتام در اينجا سانسور ميشه مهم نيست چون ملت فيلتر شکن دارند کوچولو.

    "گفتي براي نوشتن اين کامنتها چقدر تو حساب بانکيت مي ريزن؟؟"

    نه نگفتم مگه تو گفتي چادر آستين دار ميپوشي يا بدون آستين؟

    + داود 
    " از امريکا متنفريم چون منافقين تروريستي رو که بارها و بارها و با انواع عمليات هاي تروريستي ، خون مردم ايران رو روي زمين ريختند، حمايت کرده و ميکنه."
    آمريکا که اونها رو در ليست گروههاي تروريستي قرار داده خانم جان.
    " از امريکا متنفريم چون بيشترين و بزرگترين پايگاه هاي نظامي در سرتاسر جهان مال امريکا هستند"
    اين علت تنفر ديگه خيلي جالبه. چون آمريکا قدرت برتر نظامي جهان هست گناهکار هست و ما حرصمان ازش در مياد. عجب بابا. کم کم گمونم به اين برسي که چون ماست بقال آمريکايي ترش شده ما ازش بدمون مياد(!)
    " ازش بيزاريم چون تنها بمب هسته اي دنيا رو امريکا فرو ريخته"
    عجب! شما چقدر انسان دوست هستيد و به فکر مردم همه جهان هستيد(!)و شما به اين دليل هست که داريد 30 سال فحش آمريکا ميديد آره والا ما که باور کرديم!ولي گويا فقط دلتون براي کارهايي که آمريکا ميکنه به درد مياد و در برابر کارهاي ديگر کشورها و البته جنايات حکومت خودتان در کشورهاي ديگه و بر سر مردم کشور خودتان مياره اين دل شما به درد نمياد . آمريکا کار بدي کرد ولي جالب اينجاست که خود کشور ژاپن و مردمش با آمريکا رابطه بسيار نزديکي دارند. حکايت کاسه داغ تر از آش شدن و دايه مهربان تر از مادر شدن "مصلحتي" که ميگند همينه ببم جان.
    " ازش بيزاريم چون به بهونه سرنگون "
    اين کشورهايي که آمريکا بهشون حمله کرده وضعشون نسبت به قبل بسيار بهتر شده و نبايد فاصلشون رو تا ايده آل اندازه بگيري بلکه بايد ببيني نسبت به قبل از حمله آمريکا و ديگر کشورها(فقط آمريکا هم نبود) چقدر وضعشون بهتر شده. البته کار شکنيها و خرابکاريهاي حکومت ايران در اين کشورها به خصوص عراق براي نا امن جلوه دادن عراق هم زياد انجام گرفت. مردم رو با دخالتهاش در عراق و قاچاق اسلحه به اونجا ميکشت تا به حاميان داخليش بگه که نتيجه حمله آمريکا اين ميشه. اميدواريم افراطيون به جون هم نيفتند و دست از اقدامات وحشي گرانه انتحاري و بمب گذاري بردارند.
    " از حکومت وهابي عربستان که حتي يک انتخابات برگزار نکرده حمايت تمام قد ميکنه اما ايران رو که بيش از سي انتخابات مهم داشته متهم به ديکتاتوري! ميکنه"
    اگه اينجوري باشه بايد بسياري از کشورهاي ديگه هم به فحش کشيده بشند که چرا به عربستان نميگيد ديکتاتوري و به ما ميگيد ديکتاتور. خانم جان "انتخاباتي" که آزاد نباشه و از نظر سلامت هم به شدت مشکوک باشه و نمايندگانش از فيلتر بگذرند و فقط نوچه هاي حکومت بتونند در معرض انتخاب شدن قرار بگيرند که بهش نميگند انتخابات. و ديکتاتوري نبودن يک رژيم هم فقط به برگزاري انتخابات(البته اونهم انتخابت آزاد نه اينهايي که در ايران برگزار ميشه) نيست. در دوران شاه هم انتخابات زياد برگزار ميشد پس بايد بگيد پهلويها ديکتاتور نبودند.
    " دويست کلاهک هسته اي رژيم صهيونيستي رو نمي بينه، اما به ايران ميگه تو نبايد انرژي هسته اي داشته باشي چون ممکنه بعدا سلاح هسته اي بسازي"
    اينها که داري ميگي همونطور که چند بار گفتم فقط مختص به آمريکا نيست که کلاهکهاي اتمي اسراييل رو نبينه و به ايران بگه فلان و چنان خانم جان.
    " از امريکا متنفريم چون وزير دفاعش با وقاحت هرچه تمام تر ميگه: يک ايراني خوب، يک ايراني مرده است"
    ما که هر چي گشتيم حتي يه سايت حکومتي که اين رو نوشته باشه رو نديدم. معلوم نيست از کجا آورديش و به فرض که اين رو گفته باشه بايد ديد منظور چي بوده. حتي اگر چنين چيزي رو به منظور توهين گفته باشه دليلي بر تنفر از يه کشور نميشه و بد و بيراه 30 ساله به اون نميشه.
    " از امريکاي ملعون بيزاريم چون اگه يه اغتشاش ده نفري توي شهري برگزار بشه، تو تمام رسانه هاش منعکسش ميکنه."
    باز هم نشد. ديدي مردم خودت رو اغتشاشگر ناميدي. تعدادشون رو ده نفر ناميدي. دست کم اون رييس نيروي انتظاميتون که گفت 150 نفرند تو ديگه زدي روي دست اون. بعد اينکه اعتراضات مردم شجاع ايران که سرکار خانم اغتشاش مينامينش فقط در رسانه هاي آمريکا پخش نميشه بلکه در تمام رسانه هاي جهان خوسبختانه پخش ميشه تا نفرت مردم ايران رو از حکومتشون نشون بدند. الجزيره يورو نيوز و بي بي سي و شبکه هاي ديگر کشورها جزوشونند.
    " تا امريکا رسما از ملت ايران به خاطر اين همه جنايت معذرت خواهي نکنه و در صدد جبران بر نياد مطمئن باش نه حکومت ايران باهاش رابطه بر قرار ميکنه و نه ملت ايران اجازه ي چنين غلطي رو به کسي ميده!"
    با وجود 30 سال روضه خواني "دهان گرگ" در تقبيح آمريکا و فحاشي به آمريکا، اکثريت ملت ايران که با آمريکا مشکلي خوشبختانه ندارند و حکومت ايران هم اگه موس موس کنه تا آمريکا يا باهاش رابطش رو خوب کنه يا عاجزانه بخواد که اگر رابطش رو خوب نميکنه دست کم دست از سرش برداره و اينقدر يقش رونگيره(که به حق ميگيره) خوشبختانه آمريکا يقه اين حکوت رو که به حق گرفته رو ول نميکنه و شاخ حکومتهايي که ياغيگري در ميارند و شاخ و شونه ميکشند رو ميشکنه و ناراحتي شما هم از همينجاست.
    شعار مرگ بر دادي که جيگرت خنک شه يا آمپرت بياد پايين؟(خنده) چون قبلن گفته بودي که مرگ بر مييفرستيم تا جيگرمون خنک شه.
    اين شعار "مرگ بر" آيينه اي از باطن ننگين اوست*اين رژيم مرگ فروش ِ مرگ کار ِ مرگ دوست
    (باطن تو نه ها، باطن رژيمت)
    + داود 
    "چون صدام وحشي رو براي حمله به ايران تحريک کرد و با انواع کمک هاي سياسي و تسليحاتي و اطلاعاتي (از طريق ماهواره) باعث ريخته شدن خون هزاران جوان نازنين ما شد"
    عجب. اينهم چيزي هست که از قوطي شماها بيرون مياد. شما جنگ رو بيخود 6 سال بيشتر کش داديد و آمار شهدا رو بيدليل چندين برابر کرديد؟ ميخواستيد دنيا رو فتح کنيد؟ جنگ جنگ تا پيروزي؟ کمکهاي تسليحاتي رو هر کشوري به کشور ديگه ميکنه و فقط آمريکا نبود. شوروي جونتون پيش قراول بود. ولي اين به منزله تاييد کمک اين کشورها به صدام نيست بلکه سياست مزورانه شما و حکومتتان در مشت زدن بر دهان يکي و نوازش ديگريست که همان کار يا بدترش رو انجام داده. اين نشون ميده که براي شما اينها بهانه هست و ارزشي نداره. همانطور که وقتي شيعه اي در فلان کشور در تظاهرات کشته ميشه جيغتان به آسمان ميره که البته کاري پسنديده هست و سرکوب در هر جايي محکوم بايد شود. ولي موضوع اينجاست که مردم کشور خودتون که توسط حکومتتون کشتار ميشند ککتون هم نميگزه و سکوت اختيار ميکنيد و به اونها هم حتي توهين هم ميکنيد .
    " از امريکا بيزاريم چون ناو جنگيش با نامردي هر چه تمام تر، هواپيماي مسافربري ما رو سرنگون کرد، (اون وقت بگو با مردم ايران دوسته!) و وقيحانه تر اينکه بجاي معذرت خواهي از مردم ايران، به نظامي مسئول اين کار جايزه داد "
    شبکه من و تو که شده هووي "دهان گرگ(صداسيما)" و مشتري زيادي جلب کرده مستندي در اين مورد نشون ميداد و تمام زواياي قضيه در اين مورد بررسي شده بود. مقصر در اين مورد آمريکا بود ولي عامدانه اين کار رو نکرد بود. ولي من هم قبول دارم که يک جنايت بود ولي اينجوري که نشون ميداد عمدي در اون نبود گرچه گيچ بازي و پرت بازي پرسنل ناو که منجر به اين جنايت شد اصلن بخشودني نيست و دادن مدال به اونها هم همينطور کار خيلي نادرستي بود(حتي اگر اين قدرداني ربطي به اين قضيه نداشته باشه که به احتمال زياد نداشته).
    در مورد رابطه آمريکا و طرفداريش از اسراييل هم که قبلن توضيح دادم و البته تمام کشورها مثل همين روسيه جونت هم با اون رابطه داره با شدت و ضعف مختلف. اگر اينجوري باشه که نميشه با هيچ کشور رابطه داشت و بايد در دنيا تک و تنها چمباتمه زد که فلان کشور با فلان کشور رابط داره و حمايت ميکنه پس قطع رابطه و مرگ و فحش نثارش کنيم.اينجوري باشه نظام مزور شما بايد با اکثر کشورها رباطش قطع باشه. حق وتو رو هم فقط آمريکا نيست که داره. سازمان ملل هم بهشون اين حق رو داده.
     <      1   2   3   4   5      >